Nisam ti rekla...
Kampanja "Nisam ti" rekla inspirirana je istoimenim romanom za mlade autorice Rosie Kugli u kojem ona jezikom mladih opisuje izazove i probleme odrastanja te ukazuje na štetnost konzumacije alkohola i drugih opojnih sredstva u toj osjetljivoj dobi mladih ljudi. U središtu priče "Nisam ti rekla" je dramatična ispovijed srednjoškolke Hede, ali pitanja i dileme koje postavlja ova knjiga tiču se doslovno svakog od nas. I mladih, i roditelja, i profesora, kao i društva u kojem su vrijednosti srozane i teško se pronalaze. Dužni smo našim mlađim generacijama objasniti što zapravo znači nepromišljeno i rizično ponašanje-što znači sjesti u auto nakon konzumiranja alkohola. Dužni smo im objasniti da na taj način svaki put stavljaju na kocku sve svoje želje, prijateljstva, planove, osjećaje, svu ljepotu života i postojanja. Dužni smo progovoriti na način da nas čuju, na 'njihov način' i 'njihovim jezikom', jezikom koji će ČUTI i RAZUMIJETI.
Jesam li naučila?
Mislim da jesam. Alkohol je strašan, alkohol je
prokletstvo. Smrt za sve one mlade koji se opijaju, koji se tako
olako poigravaju vlastitim životom.
I kad bih mogla vratiti vrijeme, makar samo na tren,
o kad bih samo mogla!
Željela bih još jednom ući u sve one klubove prepune pijanih
klinaca i reći im da to ne rade, da ne uništavaju svoj mladi život jer
život je samo jedan. I on je najveći dar koji smo dobili.
"Nisam ti rekla", Rosie Kugli